דפי נחיתה הם הדבר הראשון שמבקר יראה באתר.
בדרך כלל יש להם מטרה אחת: להמיר מבקרים ללידים. דפי נחיתה משמשים לרוב עסקים לקידום המוצרים והשירותים שלהם, או לאיסוף כתובות דואר אלקטרוני למטרות שיווק. בניית דפי נחיתה היא חלק חשוב מכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מכיוון שהיא מאפשרת לעסקים להעביר את המסר הנכון בזמן הנכון. ישנן דרכים רבות ושונות לבנות דפי נחיתה, אך אין פתרון אחד שמתאים לכולם. הדרך הטובה ביותר לבנות דף נחיתה תלויה בעבור מה העסק רוצה אותו ולמי הם רוצים שהוא יגיע.
דף נחיתה הוא דף אינטרנט המופיע כאשר משתמש נכנס לאתר, בדרך כלל לאחר לחיצה על קישור מדף אינטרנט אחר או פרסומת. הוא משמש ללכידת מידע מהמבקר, בדרך כלל על מנת להירשם לשירות או לרכוש פריט. מטרת החלק הזה היא לתת לקוראים תובנה כיצד הם יכולים לבנות דפי נחיתה לעסקים. חלק זה יספק להם דרכים וטיפים שונים כיצד הם יכולים ליצור את דף הנחיתה המושלם עבור כל עסק.
דף נחיתה הוא דף אינטרנט שנוצר כדי למשוך את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים ולשכנע אותם לבצע פעולה רצויה.
הצעד הראשון בבניית דף נחיתה הוא לזהות מה אתה רוצה שהלקוח הפוטנציאלי שלך יעשה. דרך טובה לעשות זאת היא באמצעות מבחן A/B, שבו אתה מציג שתי גרסאות שונות של דף הנחיתה שלך לשתי קבוצות שונות של אנשים, ותראה לאיזו מהן הם מגיבים טוב יותר. לאחר שזיהית את הפעולה הרצויה, תוכל ליצור את התוכן עבור דף הנחיתה שלך. חשוב שהתוכן שלך יתאים למה שאנשים מחפשים כדי שלא יתאכזבו כשהם יתקלו בו.
דפי נחיתה הם חלק מרכזי באסטרטגיית השיווק של כל עסק. הם מהווים את נקודת המגע הראשונה בין עסק ללקוחות הפוטנציאליים שלו, והם צריכים לעבור אופטימיזציה כדי למשוך מבקרים. ניתן ליצור דפי נחיתה בדרכים רבות ושונות, אך אחת השיטות הפופולריות ביותר היא שימוש בוורדפרס כ-CMS (מערכת ניהול תוכן). וורדפרס היא תוכנת קוד פתוח שהיא גם קלה לשימוש וגם תכליתית. יש לה קהילה גדולה של מפתחים ומעצבים שיוצרים עבורה תוספים כל הזמן. זה אומר שאתה יכול למצוא תוספים כמעט לכל תכונה שתרצה בדף הנחיתה שלך. בנוסף לכך, ישנם משאבים רבים בחינם הזמינים באינטרנט לכל מי שרוצה ללמוד כיצד לבנות דף נחיתה עם וורדפרס או כלים אחרים.
דפי נחיתה הם חלק מכריע בכל אסטרטגיית שיווק.
ניצן רונן שיווק דיגיטלי עוזרים לך להשיג יותר המרות ולשפר את התנועה באתר שלך. חשוב שיהיו מגוון דפי נחיתה למטרות שונות, כמו יצירת לידים, מכירות, שיווק ברשתות חברתיות וכדומה. עליכם לוודא שדף הנחיתה רלוונטי לקהל אליו אתם מכוונים על מנת להגיע לתוצאות הרצויות. העיצוב של דף הנחיתה שלך צריך להיות פשוט וקל לניווט. עליך לכלול גם קריאה לפעולה (CTAs) חזקות שיעודדו משתמשים לנקוט פעולה באתר שלך.
דף נחיתה הוא דף אינטרנט המופיע בדפדפן של המבקר כאשר הוא לוחץ על תוצאת מנוע חיפוש או פרסומת מקוונת. המטרה העיקרית של דף הנחיתה היא להמיר את המבקר ללקוח על ידי מתן מידע על המוצר או השירות. דפי נחיתה מתוכננים להיות פשוטים, לא עמוסים וקלים לניווט. בדרך כלל יש להם מעט קישורים והם מספקים כפתור או טופס קריאה לפעולה אחד.